Sunday, June 29, 2008

baila!

bi yaşıma daha girdim: salsa öğrenmeye başladım bordum'un sıcak akşamlarında. çok çılgın bi dansmış, pek süpermiş. ancak içinde bulunduğum ortamda bu işe girişmek ve bunda tek olmak kolay değil, aleme rezil olmuşum haberim yokmuş. muhtelif olayları sıralayayım:
geçen gün ali hocayı bekliyodum sinema salonunun önünde (evet, açıkhava sinemasının sahnesinde kıvırtmaya çalışıyorum) bi kadın gelip "salsa kursu yok mu burda" diye sorunca "evet var, hatta ben de hocayı bekliyorum" dedim; ama demez olaydım. kadın beni şööööyle bi süzdü baştan aşağı ve sanırım içinden "hadi canım sen de" dedi. burdan o kadını pisliyorum. yazık günah kardeşim! tombalak insanlar salsa yapamaz mı üleyn!
salsa dersinden hemen sonra çocukların suratlarına kelebek çizip salak müziklerde dans ettiği bir etkinlik daha olduğu için kampın bütün çocukları da beni tanıdı hayırlısıyla. evvelsi gün minik kızın teki diskoda yanıma gelip "sen salsadaki ablasıııııın!" demez mi.. tombalak dansçı olarak çocukların sevgülüsü oldum sanırsam.
eh malum, ayaklarım beni anca taşıyor. bi de "dans edin" komutu verdiğimde "hadi len" diyip takmıyorlar. zorladım azcık kendilerini ve cevabımı aldım. bileğimi burktum hafiften. o geceyi ayağımın üzerine basmayarak atlattım ve sabah doktora gittim. salsadan burkulduğunu söylemeye utandım haliyle, adam bana demez mi "e kızım psikopat mısın!" neyse... doktor muayene etti, oraya buraya bastırdı. sonra da merhem verdi ve sarmamı önerdi. teşekkür edip kapıdan çıkıyodum kiiiiii "salsadan olmuş olmasın" demez mi?! "aman tanrım! aleme rezil oldum!" depküsünü veriveedim.
e tabii bir de ali hocanın üzerimdeki baskısını söylemem lazım. adam mütemadiyen benimle gırgır geçmekte. "bir öğrencim var, on öğrenciye bedel" demekte mesela. çok yakında ayağına bi temiz basmayı düşünüyorum, görsün gününü. ama ona da yazık tabii.. zavallı adam, ilk gün hayatının gafını yaparak "kollarını sağlam tut, çektiğimde sallanmasın" diyiverdi ve sonradan gördü ki bu sefer döndürmek için kolumu kaldırmaya çalıştığında kol kalkmıyor! artık ne kadar içselleştirdiysem öğüdünü, milim kıpırdatmıyorum. tabii o yukarı kaldırmaya çalıştıkça ben aşağı çekiyorum gayriihtiyarı ve her dans "şu kolunu serbest bıraksana" isyanlarıyla bölünüyor. yakında vinç getirecekmiş kolumu kaldırmaya. elli kere özür diliyorum ama yine de olmuyor olmuyor olmuyor! tabii bi de "ne biçim kadınsın sen, kırıtsana biraz" demesi dokunuyor. naaapıyım karrrdeşim! senin de kıçın bu kadar büyük olsa biraz düşünürsün yani sallamadan önce. neyse.. ufaktan ona da dikkat etmeye başladım. sonuç olarak, dört günde epey ilerleme kaydettim. umarım bugün temel adımlarım (hocanın tabiriyle) oturmuş olur da kombinasyon çalışırız. (ay bi de bi nike reklamından bahsedip duruyo çok süper dans eden tombik bi hatun varmış.. onu arıyorum fellik fellik)
her ne kadar olaylı devam etse de salsa süper bi şeymiş. (en başta da yazdım di mi bunu?) rosalinda eşliğinde 1, 2, 3; 5, 6, 7 diyerekten kıvırınca çocukluğuma da döndüm netekim.

9 comments:

egemavisi said...

Hay allah, ne desem ki şimdi. Kolaylıklar efendim. Bu kısa yol oldu galiba. .)

özgün said...

gülme gülme :) çok süper kıvırıyorum artık. bu hafta istanbul'da bi kursa yazılcam hatta.. =))

egemavisi said...

Valla gülmüyorum. .) Ha bu mu? Göz kırpma oluyo o. Çaktırma.

tyana said...

sanırım, biz seni alkışladık dün, hatiylen beraber, teprikler, diplomanla uzuuun seneler dilerim;)

özgün said...

çok teşekkür ederim :)
keşke görüşseydik tanışsaydık felan.. hatiylen şeyettik çünkü :p

Jr. Baudelaire said...

bence son durumları anlatan bi yazı daha gerek bu bloga :D

gaykedi said...

lambada daha iyidir, tabi arkadan bir sürtünen bulmak kaydıyla diyorum konuyu başka sulara sürüyor ve iyi tatiller diliyorum :p

özgün said...

@ gaykedi: tatilde değilim ki atıtk döneli bir hafta oldu :)
ayrıca lambada çok salak bi dans :p illa sürtünme istiyosan baçata öneriyorum ;)

@ bodler: sen yaz başımdan geçenleri :p

Jr. Baudelaire said...

Ben bu tatili yazmamaya karar verdim... benim aklımdaki hali çok daha bütün ve güzel ;) gaykedi'nin tavsiyesi üzerine lambada videoları izledim ama bachatanın eline su dökemez. Ve diyorum ki bachata bachata bachata!



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie