Saturday, April 12, 2008

"azar azar kader bize ne yazar"

faruk k'nın "durdurun dünyayı ineceğim, başka bir yer varsa gideceğim" sözü kimsenin aklının almayacağı bir derinliğe işaret ediyo olabilir mi sizce?
ajdar'ın "çikita muz" şarkısı hakkaten zamanın ötesinde olabilir mi? kendisi bize gelecekten -misal, 1000 yıl sonrasından- gönderilmiş bi mesaj/uyarı olabilir mi? sonuçta, "back to the future"dan öğrendiğimiz kadarıyla şu anda yediğimiz her bi halt, geleceği etkilemiyor mu? ayrıca, bu bi mesajsa hakkaten, çözebilmiş olan var mıdır?
hayatın anlamı fatih ürek'in "hade hade hade hade hadeeeeee"sinde mi gizlidir? "hadi lan ordan" diye rest mi çekmek gereklidir yoksa?
neden "bi şey" olmamız gerekiyo bu hayatta? bi bok olmadan olamıyo muyuz? "bir ihtimal daha var, o da ölmek mi dersin"? (hakakten "to be or not to be"nin mükemmel çevirisi midir?)

6 comments:

Lollius said...

blog yaz blog yaz blog yaz; faruk k'yla akraba oldum burda, her açtığımda karşıma çıkıyo herif...

özgün said...

hatun bak getirtme beni oraya! (fethiye miydi?)
ben asırlardır senin dikiş bilen "bayan"ınla akrabayım aaaaa!!!
peki yazıyım.. yazıyım da ne yazıyım? "okul beni kabul etti, ben onu etmedim" mi yazıyım?
ayrıca orda nası gasteci olcam ben aaaaa!!!!
sen bana bunların cevabını ver. tatilde bile bıraktın gittin beni. küsssssss!!!

Lollius said...

açıp baksaydın cicim, iki tane yeni yazı ekledik oraya. fethiye değil bodrum, ablam taşındı. ayrıca ben seni anlamıyorum vallahi de billahi de, kuduruyodun okul beni kabul etsin diye, adamlar kabul etti, şimdi de gitmek istemiyosun, çelişkilerin insanısın yani! bence bir anket aç, vatan'da staj mı, leuven'de master mı diye; hangisinin önde gideceğini söylememe gerek yok herhal. ay kis yu.

özgün said...

anacım sen mi ödicen 10.000 euroyu?

Lollius said...

param olsaydı seni evlatlık alır öderdim ama ay sonunu maaşımdan kalan 5 ytl'yle getirmeye çalışıyorum, bak daha borçlarımı saymadım bile. ay memur gibi oldum valla.
kısacası, burayı okuyan blogdaşlarım, çekinmeyin bana bağış yapın, hahaha!

Lollius said...

seni her gün taciz ederim, blog yaz blog yaz blog yaz. yazana kadar taciz ederim valla. adım tacizciye çıkar. aşağıdaki şarkıyı da sana ithaf ediyorum cicim. ay kis yu.

Please hold me close and whisper
that you love me
And promise that your dreams are only of me
When you are near, everything’s clear
Earth is a beautiful heaven
Always I hope that we follow the star
And be forever floating above

bi de tabi ki püf de üfle, haha!



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie