Saturday, May 17, 2008

3 süper film birden








(izleme sırasına göre sıraladım.) her birini elişer kere öneririm.

not: evet, üçüncü film "sans toit ni loi", egemavisi :) bu siteleri de analmıyorum canım. kendi kendine referans veriyo diye bilgisayara kaydedip değil direkt siteden yüklüyorum fotoğrafları, buna rağmen yaranamıyorum. iyilik de yaramıyo hıyarlara. bundan sonra atacam bilgisayara ordan upload etcem nerden bulduğumu da söylemicem! hıh!

yoğun istek üzerine bi başka not: "be kind rewind"a beni götüren ve alkazar sinemasında çılgın dakikalar yaşatan kişi lollius'tur. kendisine hastayım! (hastayım uleeeeyyynnn!!!)

4 comments:

egemavisi said...

Ben neden iki tane görüyorum diyecekken farkettim. Bağlantıların birisi uçmuş sanki. Sanırım son film bu.

Lollius said...

yazsana oraya lollius götürdü beni be kind rewind'a. lollius benim hayatımın anlamı, hastasıyım kendisinin diye. ay narsist miyim neyim ayrıca.

gaykedi said...

üç filmi de izlemedim, ama içimden bir ses, izlersem içlerinden en çok, kırmızı balonlu filmi seveceğimi söylüyor :p

doğru mudur acep bu yaw?

özgün said...

valla üçü de birbirinden o kadar farklı ki.. ama benim de içimden bi ses işlerinden en çok kırmızı balonluyu seveceğini söylüyor :)
izle de yaz bakalım beğendin mi beğenmedin mi.



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie