Sunday, May 4, 2008

vaadedilen huriler :

6 comments:

Goddess Artemis said...

"Vaad edilen huriler" iyi, güzel, hoş da... örneğin ben heteroseksüelim kardeşim; naapıyım elin hurisini? Bize ne var cennette? Nuri'ler mi? [Cem Yılmaz esprisini bir yoruma taşıdım ya, ıyyy, tiskindim kendimden!] :-p

gaykedi said...

bende isterem nuri, tabi cennette nakhar beni yolmassa :p

özgün said...

abilerim ablalarım,
niye yükleniyosunuz bana bu kadar? ne bileyim nuri var mı yok mu, onu tanrıya sorun :)
ama bildiğim kadarıyla söyliyim: nuri diye bi şey yok arkadaşlar kuranda felan. huri var sadece :)

gaykedi said...

"gılman" diye geçiyor islam literatünde, nuri takma adı oluyor :p

özgün said...

olabilir valla.. ama hatırladığım kadarıyla onlar da erkekler için. hadi sen de iyisin de biz hatunlar kaldık yine ortada. isyanım var sayın seyirciler!

gaykedi said...

boşver yaa takma kafana, kimse birşey bilmiyor öte taraf ile ilgili merak etme, ne konuşsak boş yani :p

"ırmaklarından şaraplar akacak" diyorsun,
cennet-i ala meyhane midir?
"her mümin'e iki huri vereceğim" diyorsun,
cennet-i ala kerhane midir?

ömer hayyam



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie