Saturday, January 26, 2008

tanrıça şebnem

bu konseri izlediğim/dinlediğim esnada etkisi altında bulunduğum (en önemlisi Eralp olmak üzere, st.malo'dan getirdiğim armut şarabı da dahil) bilumum keyif verici maddelerden midir nedir, ben beş saat önce aşık oldum.
ikinci albümden sonrasını reddedenlerdendim, "bu kadın da bozdu" diyenlerdendim; yanılmışım. artık kendisini daha yakından takip edeceğim herhalde.
konser hakkında hiçbir şey söylemek istemiyorum; anlaşılmaz, yaşanır. ama ben de söylemeden geçmeyeyim, izlediğim en iyi konser dvd'lerinden biridir. metin türkcan ve buket doran ayrı birer bomba zaten, geçiyorum.
bi de bi de, 22 şarkıdan biri orta sonda manyaklar gibi dinlediğim "oyunun sonu"!!! hayretlerim şaşaraktan dinledim.

5 comments:

Lollius said...

ya ben bu şebnem'in son albümünü böyle bi heves edip almıştım falan, hani nostalji yapıyım, lisedeyken dinliyoduk iyiydi hoştu falan diye, sonra birkaç şarkısını da beğendim allah için bak beğenmedim değil ama bu konserden birkaç klip izledim, televizyona verdikleri kadarıyla tabi, yok yani olmamış, olmaz, şebnem'den geçmiş diyorum. hayır, bu benim saf ve masum dönemlerimde (!) evanescence beğenmem, linkin park sevmem gibi bir şey. ay bilemiyorum karar veremedim. yani güzel şarkıları yok mu, e tamam var; ama cık şebnem ferah bilmiyorum yani...

Jr. Baudelaire said...

ya sende hiç şebo konseri görmemişsn gibi konuşma yavrucum. Rock n coke da dinledik ya.. hem bence hala eski şarkıları daha güzel yenilerde de var tek tük ama ne bilim öle işte..

özgün said...

ay ne eleştirip duruyosunuz canım! dinlemeyin o zaman allaallaaa!
ayrıca "ilginç" bişey olduğunu düşünmesem kalkıp buraya yazmazdım.

Lollius said...

sinirli blog sahibinden kaçın; koşarak, hemen, acilen.

Jr. Baudelaire said...

hadi şimdi kaçtım diyelim 3 gün sonra burda o zaman napcam bilmiorm :D

kanaryam güzel kuşum sakin ol peki süper şebo. Hastasınız şebo



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie