Saturday, March 29, 2008

muhlis bey'den inciler 1

KALP KERİZİ NEDİL?..
Yazan: Kalpasör Dottor Muhlis bey...

Kalp kerizi dediyimis kalp sıkıştırasyonu aslında aşırı heyecam veyağ fikir sonucu oluşur. Kalp atı verilen ciyer biçimindeki organımızı hepsiniz ciyercilerde görmüşsünüzür. Bu organ 1) atlardamar, 2) hoplardamar, 3) karıncağız, 4) kulakcağız olmak üzele dörte ayrılır. Bis bu dört organa da kollar ve bacaklar diyoluz. Allahaısmalladık..

(Cırcırböceği Muhlis Bey ve Yavlum Mithat, Behiç Pek ve Latif Demirci, sol baştan 5. sayfa)

2 comments:

Anonymous said...

Güleceğimi hiç tahmin etmiyordum; "hadi atlamayayım da okuyalım bakalım" dedim ama güldüm gerçekten. :-) Bu durumu da yoruma yazıp, paylaşmam gerektiğini düşündüm. Bu arada ara ara sayfana girip, yeniden eskiye doğru yönde sırayla okumaya başladım yazılarını..

özgün said...

beğendiğine sevindim :)
cırcırböceği muhlis eskinin gırgır'ındaydı (sanırım).. babam saolsun, bilgimizi kültürümüzü artırdı bunları anlata anlata. bikaç yıl önce de kitaplaştırıp basmışlar muhlis'in ve mithat'ın bütün maceralarını. bulursan kaçırma, oku derim. çok çılgındır.
teşekkürler bu arada.. yorumlarını bekliyorum :)



"Hayatımızdaki en önemli olaylar biz orada yokken olur."
- Salman Rushdie